بذر 12.11.1401
نوشته شده توسط : organicagri

یک پاسخ بذر ممکن است این باشد که تفکر انتقادی درباره دانش (یعنی چه کسی آن را کنترل می کند و چگونه می تواند دیدگاه های خود را برجسته کند در حالی که به نظر می رسد سایر دیدگاه ها ناپدید می شوند - که قبلا مطالعات رسانه ای نامیده می شد) از سیستم آموزشی انگلیسی ناپدید شده است. این دانش انتقادی اکنون باید شامل این سؤال اساسی باشد: "چگونه در سال 2022 با چنین بحران‌های وجودی بذر بهسازان کشت organic-agri که تمام جهان و نه فقط عقاب‌های کچل در آمریکا با آن مواجه هستند، به اینجا رسیدیم؟" این یک تفکر انتقادی اجتماعی است و من گمان می کنم که بسیاری از جوانان در حال حاضر این کار را انجام می دهند. اخیرا با برخی آشنا شدم. من به عنوان یک "بزرگ" دعوت شدم تا در یک گفتگوی بین نسلی با Peace Child International، یک پلتفرم با جاناتون پوریت به اشتراک بگذارم.





:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: